RSS

Моята първа АТС – "Не си отивай лято"

16 окт.
И преди съм казвала,че много харесвам АТС и дълго се чудех какво точно представялват, като ги гледах из блоговете на рускините.
Едва, когато Валя пусна своето предизвикателство при Картичкофуриите за АТС с пълно обяснение какво е то АТС, какви размери има и какво послание носи, разбрах и..още повече се очаровах и амбицирах да направя и свои АТС..
Никак не е изненадващо,че щом Картичкофуриите пуснаха Картичкофурийска размяна на АТС, нямах търпение да се включа в нея.
Малко се забавих с моята Арт картичка, която трябваше да изпратя на Кати на тема „Не си отивай лято“, но това беше, защото дълго се чудех какво да направя.
 Харесвам много Кати и нейните арт картички и лекотата с която ги прави и експериментаторския й дух и…ми се искаше да е нещо специално за нея.
Тогава ми хрумна,че може да направя мини вариант на своята Арт картичка, с която участвах в нейното предизвикателство при Картичкофуриите.. И..в мига в който го реших, моето АТС се роди..
Направата му стана някак бързо и лесно и няма да скрия – с огромно удоволствие.. Понеже не мога да направя две еднакви картички, се постарах да са максимално подобни.
Ето какво се получи като резултат :

и отзад:

И отстрани:

 И малко детайли:



Качеството на снимките не е добро, но такива са станали в бързината да ги снимам малко преди да я изпратя на Кати….Няма как да я снимам по-добре вече 🙂 , но мога да я покажа на вас , защото от доста време е при получателката си и няма да разваля изненадата,..мога да ви покажа също още веднъж АРТ картичката по чието подобие направих тази АТС:

Темата е не си отивай лято.., а на мен тези цветя ми приличат на хербариите, които правехме в училище, опитвайки се да запазим максимално добре хербаризираните растения..Някак с моите цветчета исках да запазя дъха на лято, на цветя, на море, на топлина..и да задържа лятото.

Напоследък дните ми са толкова запълнени с ангажименти,че трудно стигам до компютър да публикувам. Но пък, ако знаете колко неща за показване съм ви подготвила..


 

4 отговора на “Моята първа АТС – "Не си отивай лято"

  1. Kakichka

    октомври 16, 2012 at 3:26 pm

    Краси, аз пък те изпреварих и се похвалих преди ти да я покажеш :Р http://kakichka.blogspot.com/2012/10/300.htmlСтрахотна е 🙂

     
  2. Miss Emerald

    октомври 16, 2012 at 6:36 pm

    Краси, много добро решение и прекрасно изпълнение! Моите първи ATC картички са вече факт и мога да споделя, вече от опит, че е изключително удоволствие да правиш подобно нещо. В началото малко се притеснявах от това да направя серия, дори и от три, но се оказа не толкова трудно, забавно и идеите с лекота идваха за следващите серии. Досега успях да реализирам само една, но ще вместя във времето и останалите, като обещавам да се видим на по кафе и с удоволствие да подаря една на теб!

     
  3. *щурчо*

    октомври 16, 2012 at 8:46 pm

    Кати, много мила публикация. Благодаря ти!Тони, непременно трябва да се видим. И аз съм планирала серия АТС, която..надявам се скоро да успея да реализирам..

     
  4. Toni

    октомври 16, 2012 at 9:53 pm

    Страхотна е! И на живо я видях, много е нежна и има страхотно излъчване! Завиждам малко на Кати:) Аз като една мерудия на всяко гърненце ще кажа – може да се присъединя на кафенце и размяна на АТС:)

     

Вашият коментар